After Work....

Hmmm......idag ska vi gå på after work med jobbet...eller  jag får se om jag kan följa med för Jocke kanske måste jobba. Den stackarn får ju ta den största smällen när Fisen är sjuk iom att  jag inte riktigt känner att jag kan vara hemma för mkt från nya jobbet...så de får bli som de blir! Kommer jag med så landar vi på Bishop iallafall! 

Jag har ju ändå den 20 o se fram emot! Då ska vi ha Singstar kväll hos Jessica o Isabell som jag arbetar med...eller rättare sagt Jessica var min chef när jag började men nu så har hon bestämt sig för att börja jobba i Lkpg. Tråkigt tycker jag..... Ja,ja,ja...ska jag lyckas sjunga då den 20 så behöver jag nog sjunga upp ett par veckor innan för att inte spräcka deras fönster! :O) 

I övrigt så är jag faktiskt rätt trött... Stina har sovit så förbannat dålig en längre period nu och jag tror faktiskt att hon har växtvärk den lilla stackarn! De tär verkligen på mig när jag inte får sova ordentligt, jag behöver inte sova mycket men när man blir väckt varje halvtimme så blir jag helt galen......arrggh...

Jag har även tänkt att efter varje blogginlägg ge er dagens I-landsproblem!

Så jag börjar i det här inlägget....

Dagens I-landsproblem är att korken på min penna vill inte sitta kvar! Det gör mig galen!!!! :0o

Ajö...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min vän! snart måste vi ses.... jag har utmanat dig i min blogg! bara så att du vet. Puss gumman

2009-02-10 @ 11:29:10
URL: http://legnaoliver.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0