Oj,oj,oj....100 år sen jag skrev något!!

Ja som ni har märkt allesammans så var de typ 356985 dagar sen jag uppdaterade denna blogg! Så de är väl dags nu!! :-)

Livet har verkligen rullat på i en faslig fart! Sen jag skrev sist så har jag ju hunnit jobba näääästan ett helt halvår! :-) Jag trivs fortfarande jättebra (med vissa frågetecken) och har mkt trevliga arbetskamrater..... måste än en gång påpeka att det är såååååå underbart och bara jobba 8-17. Så nu fick jag de sagt igen......

Familjelivet har ju även det rullat på i 300km/timmen, Stina äter nog växtnäring tror jag..... Hon chockar mig nu förtiden varje dag med nåt nytt hon hittat på, det kan vara allt från att prata högt o ljudligt till sin docka om att hon måste sova nu för imorgon ska vi till dagis till att hon står o säger "jävlar" som min kära vän Mia myntade här hemma....Hon hör så frukansvärt bra när hon själv vill!!  jag tycker ändå att det är så skönt nu när hon kan göra sig förstådd, det underlättar när man kommer in till henne på natten när hon gråter och hon drekt säger "Hej mamma, välling tack" så då är det bara för hennes personliga assistent AKA hennes mamma att gå o göra vällingen, gå in med den och vänta tills hon ätit upp...för ni ska ju inte tro att hon orkar hålla flaskan själv!! När hon är klar får jag flaskan och hon sluddrar fram "god natt, Stina sova nu" 

Annat som rör sig runt mig nu är att min syster snart börjar tävla med solen gällande om jorden ska börja kretsa kring henne istället.....eller rättare sagt hon är höggravid!! :-) Snart är de dags för Stina o få en liiiiten kusin, de ska bli så mysigt o se vem som tittar ut!! Jag tror att de är en med snopp därinne men om man ska jämföra våra tjockis magar så ser de nästan identiska ut, och här ploppade de ju inte ut en snopp utan en Stina!! Mne,men....snart får vi ju se vad de blir!! 

Nu står någon och tjatar om att vi ska bygga en dromedar med legot....Mia är du skyldig till detta???? :0)

Ajö

Kommentarer
Postat av: Millan!

Hej Stumpan! =)

Kul att du har fått tummen ur nu med bloggandet! ;o) hihi....

Ja, det ska bli så kul nr bäbis kommer, både för Hampus och Stina!

Hoppas ni är friska nu.

Ha det bäst!

Puss & Kramiz.....

2009-02-05 @ 09:00:31
URL: http://millantheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0