Snart helg!!!!!

*pust* Sitter på jobbet o har precis ätit, FAN vad skönt med fredag imorgon!!

Imorgon så bär det iväg på sexparty hos en kollega, det var säkert minst 5 år sen jag var på ett sådant party....ska bli kul o se om de kommit någon ny revolutionerande grunka! :0D Vem vet! De kanske är både "pleasure" , mobil och cykel i ett!!

Sen kommer ju Lördag!! :o)

Å då......hoppas inte Jocke läser detta! hi,hi,hi.....

Dagen börjar med att jag ska försöka få med mig Stina för att lämna av henne hos mina föräldrar sen så ska jag hämta en plocktallrik på Hemköp och sen ska jag ta med mig min man till WOrld Class och sitta i bubbelpoolen i en timma! Allt detta utan att han ska misstänka något i förväg....? TJoho vad mysigt! Sen får vi se vad som händer.....utgång troligtvis iom att Stina fisen ska sova borta! Ska bli skönt o få lite tid bara vi då de varit rätt så slitigt på sistonde.....

Åh du Linda....jag har anatgit din utmaning! Bild kommer snart!! :0)

Ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0