Kära grannar!

Käraste grannar på sandgatan, luntgatan, vattengatan, kvarteret ovanför, nedanför, o resten av alla människor som bor på Norr i Norrköping......jag vet inte men jag kanske behöver förklara för större delen av Finspång oxå!


NEJ......vi försöker inte döda vårt barn! Vi slår henne inte, nyper henne inte, drar henne inte i håret, vi låser inte in henne! Det mistlurliknande urvrål som satte större delen av Norrköping i chock var bara vår dotter som visade sitt missnöje över att pappa skulle borsta hennes tänder o inte mamma! Fröken fick psykbryt och skrek rakt ut i 20 (!) minuter så jag trodde att hon hosta upp sina stämband tillslut!

Så jag vill bara meddela att lugnet nu lagt sig, barnet sover! Dock något rödprickig i ansiktet efter kraftansträngningen....

Ajö

Kommentarer
Postat av: virre

men lilla lilla envisa unge... så får man väl inte göra mot stackars pappsen......

2010-04-19 @ 20:29:09
Postat av: Fia

Vi har inget hört!

2010-04-19 @ 20:33:11
Postat av: Anonym

Nä de får man verkligen inte!! =o) Hon var helt skogstokig!! =o)



FIa, konstigt för jag var nära att hämta hörselkåpor!!! =o)

2010-04-19 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0