Svettigt värre.....

Då har man gjort kvällens uppoffring o rört på fläsket genom badminton med S, mkt kul o kanske inföll mer skitsnack än att röra på sig men den risken tar jag mer än gärna!! =o)

Nu har jag  dykt ner i soffan o tittar på draknästet, rolig tv idé de här med 5 (väldigt) förmögna människor ska ge pengar till påhittiga svenssons som filat på uppfinningar i källarn o nu vill ha stålar för att förvekliga sina drömmar....varför kan inte jag vara så påhittig? Man skulle uppfunnit typ post-it lappen eller kolsyran.... de hade vart gött o knallat in med en kolsyrepatron o receptet på coca-cola o be om 500 000 för 20% av bolaget o sen bli dissad för att kolsyra bara är en fluga o de kan aldrig bli nåt.... *fniss fniss*  Sjuka tankar man får när man blir trött... =oD



Imorgon blir de jobb o stina ska till dagis, vi har även utvecklingssamtal på dagis o de ska bli mkt spännande o se vad för dumheter stina hittat på o hur många stackars barn som gråtande får gå hem för att stina mobbar ut dom...nä lilla pluttan! Hon är nog duktig mitt lilla hjärta..... jag får även med en annan liten terrorist hem.... Stinas Buddy viktor. De är för söta tillsammans, kreti o pleti, piff o puff, biffen o bananen....de älskar varandra som vänner men kan även slåss som hund o katt! 

Förresten hör ni????........nu ropar bullpåsen på mig......

Ajö

Kommentarer
Postat av: lejonheart.blogspot.com

nice att du börjat blogga igen... saknar dina fyndiga inlägg.. härligt att det går så bra med stina... badminton faaan vad kul.. har oxå funderat på att dra ihop ett gäng vänner och göra nått sånt kul eller squash eller hur det stavas..... hoppas allt är bra med er annars.... och visst e jonte bra på att renovera....nu är det dax för skola..kram

2010-04-15 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0