Idag blir de bara lite bilder.....


Jocke får bamsepuss av stina



Stina klättrar i fläderbusken



Sjuk liten fis sover i soffan medans mamma o pappa jobbar


Bullar innan...



Bullar efter....



Bakning av tekakor...







Nä, men somna på bilmattan kan man ju göra.....



Stina o Alicia leker räddningsuppdrag



Det slutade med att båda behövde räddas



Det skogsfiskades även hajar, krokodiler o fiskpinnar som alla slängdes in i grillen



Gammelgäddan på kroken...



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Sötaste tjejerna!!!



Mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Nellie

När bjuder ni oss på tekakor å bullar?? Jag är AS-bra på räddningsuppdrag förresten. Bara så du vet. ;)

Kram kram

2010-11-02 @ 20:40:55
URL: http://rynkan.blogspot.com
Postat av: Mia

Fan så flott!! Nu raderar jag 112 från telefonen o lägger ditt nr där istället! =o) Ni får komma när ni vill! När känner ni att ni kan lämna pälskorvarna? Eller så får jag väl helt enkelt packa med ett par påsar o komma upp! ;o)

2010-11-02 @ 20:53:46
Postat av: Mli

Dom är ju bara föööööör söta. De måste dom ha efter dig o mig=) Om du har tid och lust och ork så får du gärna skicka några bilder till min mail. Puss på er <3

2010-11-09 @ 20:38:02
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Sötaste ungen!!! Måste brås på sin mor ;)

2010-11-27 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0