Är det bara jag som hostar när jag kör in en tops i örat????

De här är ett fenomen som jag ofta tänkt på!

Varje gång när jag duschat så brukar alltid jag peta lite med tops i mina öron då ca 1 liter vatten samt massa schampoo har en tendens att hitta in där och de slår aldrig fel, VARENDA gång jag råkar peta liiite för långt in (vilket jag givetvis ALLTID lyckas med) så får jag alltid en panikhostattack!  Kan någon kunnig människa förklara varför de blir så!!! Är typ trumhinnan länkad med halsmandlarna, eller kanske stigbygeln påkopplad på gomspalten???...ja inte vet jag men lite finurligt är de allt..... "snillen spekulerar"

I övrigt så är livet som vanligt hos familjen Samuelsson, veckorna består mest av att jobba, hämta barn, göra mat, leka affär leka hund läsa böcker räkna gafflarna i lådan samt se hur många okokta makaroner som får plats mellan spisen och bänkskivan.....  Jag önskar dock att dygnet hade 48 timmar så jag hann göra ALLT som jag verkligen vill, men iom att tidguden inte vill ge mig mer tid så får jag ovfrivilligt prioritera mina dagar o då får tyvärr en viktig del stå över rätt så ofta. Vännerna.... De finns många människor i min närhet som jag önskar att jag kunde få ödsla hur mkt tid som hellst på...kanske skulle ta en veckas semester bara för att få göra det...

Nehe, nu är de dags o göra sig lite snygg om benen...de finns bara två män i mitt liv som jag rakar benen ordentligt för innan jag ska träffa...den ena är min man o den andra min massör....vem jag ska träffa förtäljer inte historien.... =o)
                                                        
Ajö

                                 

                                  ( OBS! Om någon mot förmodan supit ner sig totalt eller tagit massa
                                     div. olika narkotikum så ni tror att de är jag som är på bilden så
                                     Nej...det är inte jag........om nu någon skulle tro de såklart.....
                                    ......eller inte kanske.....hrmm..... )
                                         


Kommentarer
Postat av: Nellie

Va??? Är det inte du???? =)



Fan vad kul att du bloggar då!!! Har lagt till dig på bloglovin oxå. ;) Bra va, så nu har jag koll på alla dina inlägg. Haha



Ha det bäst!!

Kram kram Annelie

2010-10-19 @ 21:12:20
URL: http://rynkan.blogspot.com
Postat av: Hella

Jag hostar alltid också. Har alltid gjort, skumt!!!

2010-10-20 @ 09:27:57
Postat av: Mli

Jag hostar oxå.. helt sjukt egentligen.

Mia Mia Mia, Ja o Isen skrattade oss dubbelvikta när vi läste ditt inlägg om den limegröna snorellvan under Stinas näsa och om sängbökandet ni hade=o) du är nog jordens roligaste människa.. Snälla blogga oftare för ja vill skratta åt dig och dina extremt roliga inlägg oftare;P Puss o kram Älskarej

2010-10-20 @ 09:59:17
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag host Anneli, kan förstå att du trodde de, men ännu en gång..nej det är inte jag på bilden! ;o) Ja, jag tänkte göra ännu ett försök att blogga ett tag, de tråkiga är att jag brukar dö ut efter ett tag... =o)



Hella o Mli, Ja visst är de helsjukt att det är så!!



Emelie emelie.... Jag älskar ju dig med pluttan!! =o) Jag lovar att jag ska försöka hålla i lite längre den här "bloggomgången" ;o) Pussss

2010-10-20 @ 11:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0