Dagens goda gärning!!

Antar att det är bara för att jag nyss skapat min blogg som det kommer två inlägg på samma dag....men,men!

Som rubriken lyder så har jag idag gjort dagens goda gärning, jag o Stina samt min kära svärmor har besökt J:s mormor! O ja gott folk, det ÄR en god gärning då tanten inte är den snällaste gamlingen i ett par skor! Som tur är så har jag och min svärmor kommit på att vi kommer dit, äter lunch, o sen så måste ju Stina självklart sova efter maten och det gör hon ju självklart bäst i vagnen, vilket då leder till att vi måste gå hem!  Tadaaaa...detta leder till en glad och nöjd mormor samt ett tillfredställt samvete hos moi!

Så nu ska jag fortsätta min dag med att tillfredställa nyfikenheten hos min dotter.....vi ska undersöka vad som finns längst ner i leksakslådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0