Badhotellet......

YES!! Äntligen så har vi bokat in oss för vår bröllopspresent!! En natt i minisvit på Badhotellet i Tranås! Det ska bli sååå skönt o få mysa lite med Jocke och för en gångsskull få sova en natt utan att behöva vakna 17 gånger för att stoppa in en napp.....ja, jag tycker faktiskt det ska bli skönt o få vara en natt utan Stina! (o där blev säkert 369 mammor jättechokade o undrar...älskar hon inte sitt barn???) Men jo de gör jag ändå....o jag kommer älska henne ännu mer när vi kommer hem!

Då ska nämligen lilla prinsessan invadera min systers hem och röja runt med kusinen så det står härliga till, de har en tendens att göra det nämligen. Speciellt när Stina sitter i sin racergåstol....då är det bäst o hålla sig undan! Hon är nästan värre rallyförare än både min mor o syster....lägg märke till att jag skrev NÄSTAN!!!

Annars är det lugnt här hemma...sitter o tittar ut på det vackra vädret med en förhoppning om att någon gång få gå ut igen! Stina har nu IGEN blivit sjuk o hostar som om hon har rökt cigarr i 16 år, o feber har hon också...stackars barn!

Ikväll blir de fotbollsträning så jag hoppas verkligen vädret håller i sig så man slipper snöstorm!!

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Millan

Så mysigt att det är klart! =)
Jag tycker det ska bli så gosigt att ha lilla Stina. Hampus längtar med! :o)
Ha det gott!
Puss Puss Millan!

2008-03-06 @ 07:20:30
URL: http://www.millantheonlyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0