Hur kan det komma sig att i de flesta manliga lag så finns det fler kärringar än i damfotboll?

Det var champions leauge igår, Real Madrid - Roma och då jag inte är något större fan utav att titta på fotboll på tv:n så låg jag mest o slötittade medans jag läste tidningen. Matchen gick på och jag hörde domaren blåsa i sin pipa typ jämt för diverse saker såsom massa frisparkar där en gubbe efter den andra fick benet avsparkat eller ryggen bruten (det såg så ut iallafall på deras skådespel) Då blev jag lite konfunderad för jag hade inte en aning om att i de flesta manliga fotbollslag så spelar de flest KÄRRINGAR!

Det är bland det värsta jag vet när de försöker filma till sig både frisparkar o straffar, o de gör det inte ens bra!!! Utan de springer ofta 4-5 meter innan de slår ihop o bara vrålar 
-OOOAJAJAJJAJAJAJ min fot den är av AAAAHHHHHHHH straff för i h*vete. OOOOAAAAJJJJJJJ in med bår jag kan fan inte gååååå. In kommer sjukvårdare med medicinväskan i högsta hugg och när man sitter o väntar på att de ska slita upp sågen o amputera direkt så drar idioten upp en flaska vatten och börjar hälla på foten!? Spelaren ligger o ojar o tar sig för huvudet....de göööör såååå ont alltså! Sen när domaren iallafall blåst för frispark o kanske t.om. gett spelaren som nästan begick mord på stackarn ett gult kort så hoppar han upp som om ingenting har hänt, skakar lite på benet o tänker att fan vad var det där för mirakelvatten, JAG KAN GÅ!!! Sen fortsätter spelet tills någon ny göra samma sak 10 minuter efter.......Hmmmm ska inte männen vara det starkare könet?? Inte underligt att vi kvinnor lever längre! HA!

*puh* skönt o få avreagera sig lite....

På söndag så bär det iallafall av till Stockholm LIGHT eller som det även kallas NYKÖPING. Det bästa är verkligen att jag hört en Nyköpingsbo säga att han bor i södra stockholm...MUUUAHAHAHAHA! Snacka om storstadssyndrom! Vad ska jag säga att jag bor i då om någon frågar? Norra malmö?
Iallafall, de ska bli kul o få spela match igen......kul o få åka till södra stockholm! (Jag kunde inte låta bli....)

Ajö! ( Dä ä inte klokt dö.....detta var då ren östgötska för de stockholmare som läser o inte förstår)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du är så jävla klockren Mia :)
Ladda ordentligt till matchen nu med MIRAKELVATTEN helst :p

2008-03-07 @ 10:33:45
URL: http://idakb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0