Uppdatering ryggont samt framsteg hos Stina nu mera AKA Rallykalle!

Idag så har mitt sökande efter att bli frisk hamnat hos en kiropraktor, jag fick komma dit mer eller mindre direkt och när jag väl kom dit och han fick börja klämma o känna så hörde jag bara "jaha, du....de här ser inte bra ut" Shit, tänkte jag nu blir de steloperation så fotbollen kan jag kyssa allvärldens väg! Han sa att jag var helt stel från "svansen" till nacken och tillråga på de så var jag även sne nerifrån och upp! Jippi!
Han började iallafall knåda o knåda o knåda och så kom till det roliga knäckandet! Jag fick lägga händerna bakom nacken o halvt sätta mig upp, sen höll han på mina armbågar och la hela sin tyngd på mig....RITCH sa det i HELA ryggen! Ungefär som om man skulle gå lös på ett knäckebrödspaket med slägga! Sen gick han bakom mig och började mickla med nacken och helt plötsligt så drar han åt ena sidan och det var lika mycket knäckebröd där kan jag lova......

Hur som haver så kände jag mig lite bättre när jag reste mig upp, dock förbannat groggy! Men vi får se nu om det kan bli bättre! Håll tummarna!

Lilla Stina då! Efter att jag hade varit hos kiropraktorn så kommer jag lite småsnurrig in genom dörren när Jocke ropar för fullt att jag måste komma in i vardagsrummet. Vad ser jag där då om inte en liten Stina hållandes i sin gåvagn med högsta växeln i! Hon mer eller mindre sprang med den! För er som inte vet så är ju då Stina en av de lataste ungar som fötts vilket gjort att hon vägrar krypa eller hasa sig fram. Hon tycker helt enkelt att det är onödigt! Iallafall från att sakta stapla sig fram hållandes i händerna på oss så har hon kommit på hur hon ska bemästra sin vagn, o fort går det!! Hurra! Hon kanske också kommer gå någon gång i framtiden! För som det känns nu så har jag börjat undra vad folk kommer säga när man kommer bärandes på en tonåring....

Nu snart kommer Hanna o då ska vi dricka te o snacka MASSA skit som vi brukar.....

Ajö!

Kommentarer
Postat av: carlsson

Lite skön dotter du har... hahaha

2008-04-15 @ 09:45:33
URL: http://kliimax.blogg.se
Postat av: Ida

DAGS FÖR UPPDATERING FRÖKEN JAG-ÄR-MAMMA-LEDIG-OCH-KAN-BLOGGA-HELA-DAGARNA

2008-04-16 @ 21:32:22
URL: http://idakb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0