NT-cup o en totalt blåslagen kropp....

Jaha....för ca ett halvår sen så kände jag att det var dags att lägga skorna på hyllan...inte vilka skor som hellst utan fotbollsskorna.... Det har fungerat utmärkt o jag har inte bara slutat med fotbollen utan även typ lagt av helt med att röra mig..... men så kom det en dag för ca en vecka sen ett litet samtal där det tog ca 5nanosekunder innan jag helt plötsligt tackat ja till att spela fotboll IGEN!

O nu sitter jag här...efter två dagars NT-cup o har såååå FÖRBANNAT ont i min kropp.....men de lär väl säkert vara värre imorgon....uuuääähhhh....

Ja,ja....riktigt kul var det iallafall! Trodde att de skulle gå helt åt h-vete men de blev bara några små missar så i det stora hela är jag faktiskt nöjd! :-) Skit bara att vi inte blev bättre än sjua!

O jag får väl även rikta ett tack till min kära kollega Larsson för att du inte gjorde bort mig totalt.... :0) Efter alla hotelser om diverse grejer så var du snäll o timid där du satt...... tack tack...

Nu ska jag försöka ställa mig upp annars finns de en stor risk att jag får sitta o sova på stolen.....

Ajö

Ehhhh...jo! Dagens i-landsproblem är att det för tillfället är alldeles för lååångt mellan stolen jag sitter på och soffan! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0