Äntligen uppdatering! :-)

Nu var det väl dags och ta tag i det här med bloggandet igen! Iallafall enligt min goda lagkamrat Ida (As known as Fröken-jag-har-758649-saker-att-göra-men-hinner-ändå-skriva-17mil-blogginlägg) som så vackert döpte mig till FRÖKEN JAG-ÄR-MAMMA-LEDIG-OCH-KAN-BLOGGA-HELA-DAGARNA....Ida, jag gillar dig! :-)

Det har dock hänt en del grejer sen jag bloggade sist! Vecka 20 så kommer vårt nya kök!!! Tjoho det ska bli så kul och få lite fräscht i köket, då har vi nästan gjort allt som vi vill ha omgjort i lägenheten....kvar är lite småprylar som nya garderober och lite prylar till badrummet, men det bli sen när vi levt på utspätt vatten och mögligt bröd samt vunnit på lotto!

Idag så vi varit på tidigt födelsedagskalas, Stinas polare alicia hade bjudit hem oss, Cornelia o hennes mamma på kalas! Stina och Alicia fyller nästan samtidigt så vi passade på och fira båda skruttarna. Stina fick en jättefin bil som hon ÄLSKAR, synd bara att ungen är så satans lat för hon kräver att man ska skjutsa henne.....
Cornelia får vi gratta senare...hon fyller inte förräns i Juni.

På tal om vårt inneboende...nu dröjer det nog inte många veckor innan hon går! I förrgår så släppte hon Jockes hand och gick ca 10 steg till tv-bänken! Jag o jocke stod med hakorna nere vid knäna och började nästan undra om ungen var besatt! Det roliga är att hennes stil när hon går är något mellan A-lagar gång och tjackpundar gång, så skulle vi ställa henne med gänget som brular hänga i hörsalsparken så skulle hon smälta in bra..... :-)

Nu hoppas jag Ida är nöjd ett tag till innan mitt nästa inlägg kommer!!

Ajö

Kommentarer
Postat av: Ida

hahhaha du är ju för skön mia :)
Jag är mycket nöjd o väntar med spänning på nästa inlägg, o btw så diggar ja dej med :D

2008-04-23 @ 10:43:22
URL: http://idakb.blogg.se
Postat av: Vickan

*ler* jo visst har man tiden för o blogga, men får man sitta i fred utan barn i 10 minuter är det rätt skönt att bara slappa me *ler* Men jag ser också fram mot nästa inlägg... =P

2008-04-24 @ 09:12:35
URL: http://vickiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0