Ont i halsen igen.....*suck*

Jag abdikerar till förenta arabeamiraten snart.......Nu har det börjat om igen med halsont (riktigt halsont alltdå) täppt näsa och ont i kroppen! Jag skulle behöva penicillin som dropp rakt in i armen några veckor....då kanske de skulle gå över!

Jag och Jocke har börjat fundera på om vi ska göra om vårat kök, vi har nämligen gjort om överallt annars i lägenheten så det är "bara" köket kvar! O detär ju även den absolut roligasta kostnaden också...jag skrattar heeeela vägen till banken!
Vi var på Noblessa o tittade o pratade med en jättetrevlig tjej, de hade ett bra sortiment så vi ska dit igen och rita upp hur vi skulle vilja ha vårat kök....sen om vi bestämmer att vi inte ska göra om eller går till någon annan köksleverantör spelar ingen roll....det är det som är det fina med kråksången! :-D I´m sooo  bad.....

Annars blir veckan lugn.....

Ajö

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej Stumpan! =)
Nu får ni väl bli friska... ;o)
Krya på er så mycket. Måste ses snart. Hampus pratar om Stina.*hihi*

Puss & Kram Millan!

2008-03-04 @ 08:32:21
URL: http://www.millantheonlyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0