Sjuk,sjuk,sjuk.....

Det är f*n helt otroligt att man bor i det här landet!! Man sliter som ett djur ett helt år för att få några veckor med sol och värme för att "ladda batterierna" men allt som oftast så regnar sommaren bort och allt därinnan och efter är ett enda grått töcken.....
Från september så är jag ständigt förkyld, hostig eller ja, allt som inkluderar en förkylning. Jag tycker att jag verkligen försöker med ALLT för att inte bli förkyld såsom tvätta händerna, klä mig varmt men inte för varmt (?), inte gå ut med blött hår....ja, ibland har jag nog fasen även dansat nån sorts ickeregndans för att bedja gudarna där uppe att hålla inne med dropparna och kylan. Jag har nog fattat nu att de inte lyssnar....

Till råga på allt så är ju inte bara jag sjuk utan det har även satt sig på mitt lilla barn, men där är det nog inte så farligt för nu storma hon förbi med ett leende på läpparna och med snoret långt ner på hakan!

Ja,ja.....allt det här som har med sjukdom att göra gjorde iallafall att vi inte kunde delta på dagens babysim! Lite tråkigt då Stina senaste gången efter ca 2 min gråt tyckte att det nog var rätt så mysigt och leka sjögräs....

Sen måste jag ju även meddela att Lördag den 16 så ska jag o grannen gå på Kent!! Ska bli kanonkul och innan det så blir det att svulla på restaurang.....man kan inte ha en bättre lördag!

Ajö ät en korv mé brö....


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig! Ser fram emot nästa lördag då vi ska slå klackarna i taket. Puss

2008-02-08 @ 16:12:27
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se
Postat av: Linda elisabeth

Hej bus ;) tycker nog att fredagen blev rätt lyckad ändå trots uteblivet babysim ;) jag skaffade mig med en blogg här...har skrivit 1 inlägg se i decemer...jag kan verkligen inte det här med att blogga jag, men jag gillar att läsa andras
Puss mina godingar!

2008-02-18 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0