Slö o lite lagom förkyld efter en fotbollsmatch i snöstorm....

Idag fick vi sovmorgon!! Jiiippppiiiii! Stina sov till hela kl 8:00, det hör till ovanligheterna ska ni veta. Efter en lååång skön frukost så begav vi oss till Världens Bar o lunchade ihop med F o B. Snackade en massa skit o sen följde F med hem för Jocke skulle klippa hans hår och de gick åt skogen.....ha,ha,ha! Jockes trimmer "orkade" inte!

Gårdagen däremot var inte riktigt lika slapp då vi hade vår första träningsmatch! Riktigt kul måste jag säga om det inte vore för det vackra vädret! Vi spelade 3x20 min och under de sista 20 minutrarna stod jag o höll för mitt ansikte för att inte bli helt köldskadad! Det var mer eller mindre storm och de som föll från himlen var någon skön blandning av hagel o snö! Det är under dom stunderna man undrar vad FAAAAAN håller jag på med.....

Vi vann iallafall!! Tjoho...annars hade vädret känts 10000 gånger värre än vad det gjorde....*L*

Idag så vet jag inte riktigt vad de blir......kanske spela lite poker hemma hos B......vi får se helt enkelt!

Ajö

Kommentarer
Postat av: Ida

Smärtan va extrem i vädret, men va gör man inte för fotbollen ? :)
Ses imorrn hoppas jag :D

2008-02-23 @ 18:32:31
URL: http://idakb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0