Vårdag samt bara 5 år,139dagar,23timmar o 43min tills jag får min porshe!!!

Ahhhh...solen skiner och det är faktiskt alldeles underbart ute! Det är såna här dagar då man märker att det är väldigt härligt och få bo där man har olika årstider.  Fast iof....köper nån ett hus åt mig på Maldiverna så hinner jag flytta innan nån ens hunnit säga lunginflammation! Men det är väl ingen risk att nån köper mig ett hus där....

Nåt jag ska få iallafall som Jocke har lovat mig är en porsche!!! Japp, ni läste rätt! Jag tycker att porshe är nog fasen den snyggaste sportbil jag vet och Jocke kläckte ur sig helt lugnt att "Du ska få en porshe av mig när du fyller 30"................VAAAAAAAA!! Skojar du sa jag??? Nej sa han, du ska få en porsche då! Jag stod och funderade länge på vad han sagt och granskade honom riktigt ordentligt för att urskilja om hans min skulle säga att han bara drev med mig men han såg verkligen helt normal ut. Glad i hågen skuttade jag runt o drömde mig bort där jag satt bakom ratten o susade fram som värsta rallyföraren då jag ser ett liiiiiitet smile dyka upp på min mans läppar.

Då kommer det!

-Ja, men jag har ju inte sagt vilken storlek det kommer vara på bilen....*det liiilla smilet förvandlades till ett stoort hånflin*

Det jag sa då måste jag tyvärr censurera men det var nåt i stil med... X¤&/X¤"!¤%&/)!!!!!!!!!

Så då mina vänner.....alla bidrag o allmosor ni vill skänka till mitt hus på Maldiverna kan ni sätta in på mitt konto!

Ha en underbar vårdag allesammans....

Kommentarer
Postat av: Vickiz

elakt... =P låter som nått danne kunde gjort me *ler*

2008-02-13 @ 17:09:08
URL: http://vickiz.blogg.se
Postat av: Sofia

Den där Porschen vill jag åka med i ;) Ska genast börja spara till din 30-årsdag *skramlar bland tomglasen*

Puss

2008-02-15 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0