Liten uppdatering......

Jaghar fått skäll.......SOfia tyckte nu att de var dags för mig o blogga lite så det var bara ta sig i kragen och sätta sig ner......då tyckte jag att de var bra o lägga in en liten sommarbild på lillfisen.....





Det har inte hänt så överdrivet mycket sen jag  skrev sist utan dagarna knallar på snabbare än väntat, Jocke går på semester imorgon så de ska bli sååååå skönt o få hem honom lite längre.....min egen ångest nu för att börja jobba börjar närma sig! Samtidigt som de ska bli skönt o få en annan identitet än "bara" mamma så känns de i hjärtat att min lilla fis snart ska börja dagis.

25 har jag ju också hunnit o bli.....hmmm.....ja de var typ de enda jag kände om de! När jag själv var liten så tyckte jag att dom som är 25 är suuuuupergamla, jag kan bara säga att jag har helt ändrat uppfattning om den punkten, jag känner mig fortfarande jätte skyldig när jag går in på systemet och innan kassörskan ens har hunnit se att jag är nästa kund så har jag visat mitt legetimation bara för att verkligen visa att jag får faktiskt köpa! He,he,he...jag undrar om jag nånsin kommer känna mig vuxen! De enda kravet som jag har gällande "vad man ska bli när man blir stor" är förståndig.....de får räcka som löfte tycker jag!

Ikväll så får vi se om kära grannen och jag ska ta en runda runt strömmen, om vi gick lika mycket som vi pratade så skulle vi hamna i Flen tror jag... :-) Superkul....

Nästa vecka drar vi ut till skärgården, de ska bli så förbaskat skönt och hoppas att vädret bara bli bra också.

Nej du Sofia nu tycker jag de räcker med uppdatering för några veckor framöver... :-D

Ajö

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gulle dig, allt för mig va? Jag slukade varenda rad! Ikväll blir det garanterat promenad, vet du att Flen blev utsedd till Sveriges tråkigaste stad nåt år? Ännu värre är att Katrineholm blev det förra året eller så ;) Pelle har köpt en ny kaffebryggare så om du är sugen på kaffe kom förbi, den maler bönor själv!

Puss

2008-07-10 @ 16:00:15
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0