Halleluja!!! Jag kan gå upprätt...det är ett mirakel!

ÄNTLIGEN! Börjar jag bli lite bättre i min rygg...vilken cirkus detta har varit!

Var ju som sagt hos läkaren o fick "diagnosen" inflammation i ryggen vilket är samma som att jag inte kunde gå typ! DÅ fick jag börja äta inflammationshämmande medicin och bli frisk på en vecka....trodde jag! När jag ätit dessa tabletter i en vecka så började jag helt plötsligt bli värre igen. Jag gick från 60 åring till 90-åring på en dag och helt plötsligt så kunde jag inte gå igen.......*suck*
Men.....

DÅ kom min kära man o hade bokat in en massage åt mig hos en jeppe som jag gått till förut och han är väldigt duktig! Så jag pälsade på mig och började vanka....(ja,jag vankar fram) till honom. Väl därinne och när jag äntligen kommit ner på britsen och gått igenom vad det är för fel på mig så sätter han händerna på mig o börjar knåda. Jag tänkte där i mitt stilla sinne att det här går nog bra....han tog inte för hårt utan jag klarade av smärtan bra.....
Ännu ett MEN.....
Då när han kommer till den kritiska delen på ryggen så säger han lite lugnt att nu behöver han nog knåda lite ordentligt, o visst fan var det oderntligt! Jag har aldrig varit med om att det svartnat för mina ögon någon gång när jag varit på massage men det gjorde det då! Han knåda och jag skrek......o så säger han lite komiskt nu under påsktider att tänk på Jesus på korset...han hade det nog värre!! FAN HELLER ATT HAN HADE DET VÄRRE!!!

Jag kan lova på min heliga farmors grav att jag MYCKET hellre går igenom en förlossning till ist'llet för den massagen!

Iallafall, när han var klar och jag låg där o undrade om jag gått vidare till nästa liv så började jag känna hur det spred sig en ett väldigt behagligt lugn i min kropp, och när jag väl satte mig upp så tog det inte 5 min utan det gick direkt! Här har jag alltså gått o ätit medicin som jag inte behövt utan det enda som krävdes var ett möte med Satan Himself! Ett mirakel kan jag lova.....och det räcker ju inte med 1 gång...utan jag måste gå tillbaka!

Summan av kardemumman är att jag förhoppningsvis kommer börja träna snart igen (om du Ida undrar vart jag tagit vägen :-)) Jag ska iallafall gå o heja på er Imorgon när ni spelar på Sydvallen!!

Nej nu ska jag nog stretcha lite o sen åka o fira påsk med Tjocka släkten!!

Förresten...måste ju lägga in ett litet tacktal till min kära syster som är en ypperlig barnvakt till vårt lilla monster! Tack för att du ställer upp!!!! Löv Ju!

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad söt du är! =) Tack så mycket....
Jag älskar dig med! Och du vet att jag ställer upp på barnvakt när ni vill. =)

Vi ses snart!

Puss & Kramiz Millan!!!!

2008-03-23 @ 11:10:20
URL: http://www.millantheonlyone.blogg.se
Postat av: Ida

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Dock blev matchen inställd för det rackarns snö vädret som skulle varit här för typ två månader sen!
MEn då kanske vi ses på träningen imorrn då? wohohohoh :D

2008-03-24 @ 12:25:29
URL: http://idakb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0