Halsfluss, ryggont samt lite 50 öre blandat...

Ibland undrar jag f*n om jag inte är pensionär innerst inne.....det började i söndags då jag tyckte att nu har fasen mitt "vanliga" halsont helt plötsligt ändrat karaktär och när jag spanade på mina inneboende halsmandlar så var de vackert täckta med gula bakteriehärdar. Så jag fick en tid till Hageby VC, fick komma in till en farbror Doktor där som sa att " vi behöver inte ta någon odling på dig för du får penicillin direkt" Tack o ajö.....

Sköööönt tänkte jag för då blir jag frisk snart o kan börja träna igen!!.....men icke då! Min kropp hade helt andra planer för mig!
Måndagen kom o det var väl inget särskilt förutom att jag var lite stel i ryggen. Men jag jag o Stina gick på en promenad och när jag kom hem så trodde jag att jag skulle avlida på stört. Jag kunde inte böja mig ner, och lyckades jag ändå komma ner så kom jag f*n inte upp! Tadaaa! Ryggskott.....
Ringde återigen till en farbror doktor på Medecin Centrum o fick komma dit på tisdagen, resultatet av det mötet var "lyft på foten, o andra foten, böj knät, o andra knät, böj dig framåt........grattis, här får du recept på inflammationshämmande samt alvedon. Du har inflammation i HELA ryggen!"

Kom hem med ÄNNU en apotekspåse.....så nu varje dag så sväljer jag 8 st alvedon 2st penicillin 2st Tradil mot inflammation!

SÅ nu tänkte jag börja en ny karriär....jag ska bli apotekare!

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men va fan Mia, repa dej snabbt. Saknar dig ju på träningarna :)

2008-03-14 @ 16:26:57
URL: http://idakb.blogg.se
Postat av: Millan

Tjena Bruttan! =)
Du har blivit utmanad. Kolla på min blogg. =)
Ha det bra o tack för idag. Var jätte kul att ni kom.
Puss & Kramiz så hörs vi snart. Millan!

2008-03-15 @ 19:25:19
URL: http://www.millantheonlyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0