Utmanad!!!

Utmanad!!


namn
- Mia Samuelsson
födelsedag - 2 Juli
hemstadÅby
ögonfärg - Blå
hårfärg - Mörkbrunt                                       
längd - 1, 69 m
högerhänt/vänsterhäntHöger                                       
värsta ovanor - Svulla skräpmat... :-D
stjärntecken - Kräfta
skostorlek - 38
är dina föräldrar skilda - Nej!
skor idag - Gympaskor året runt!
Svagheter - Skräpmat i alla former
rädslor - Att vakna i mörker o aldrig hitta ljus...
mål för året - Gå ner ca 10 kg
mest använda fras på msn - Pusssss
det första du tänker på när du vaknar - Kunde inte Stina sova liiiite längre....
bästa kännetecken - Omtänksam, glad, lojal och ibland lite för ärlig!
mest saknade minnet - minns jag inte... ;-)

FAVORIT

färg - Vitt, svart o brunt
mat - Mc Donalds, Lasagne
sport - Jaa! Fotboll o handboll
djur - Hund o katt.
glass - Ägglikör...(ja, jag är mogen nog att prata pension)
affär - IKEA
sallad - Pastasallad i alla former.
skådespelare -  Johnny Depp...Grrrrrrr!
låt - Takida-Curley Sue samt Stonesour- Come what ever may.
nummer - 4
årstid - Vår och Sommar!
parfym - Davidoff Cool Water
kroppsdel på motsatta könet - Ansikte o lår ihop med rumpa...

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - förståndig
hur vill du dö - Fort som f*n
vem av dina vänner är mest lik dig - Linda
vem är mest högljudd - Skarin tar nog första platsen där...*l*
vem får dig mest att skratta -  Oj,oj....Hillevi tror jag.
vem har du känt längst - Hillevi
vem är blygast - Ingen av dem.
när grät du mest - När jag tillslut insåg att min morfar inte skulle komma tillbaka...
bästa känslan - När jag ser Jocke o Stina tillsammans....
värsta känslan - När man precis städat klart o så sätter sig katten o spyr på golvet!
vart vill du bo i framtiden - Franska Rivieran
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Inget, ingen är perfekt.....
hur länge tror du att du kommer leva - Tills helvetet blir en skidort....

HAR DU NÅNSIN

varit kär - Ja, men bara en gång på riktigt!
moonat nån - hi,hi...japp, ett flertal gånger!
blivit dissad - Ja, det har jag nog....
rymt hemifrån - Nej!
föreställt dig ditt ragg naken - Jag känner inte igen dom med kläderna på....*l*
skolkat - Hmmmm....ja, varje fredag under ett halvår tror jag!
tänk på självmord - Nej!
sovit utomhus - Ja!
gråtit i skolan - Ja!
spytt i skolan - Ja!
velat bli modell - Nej!
varit otrogen - Nej!
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Skulle jag skriva allt så skulle jag aldrig bli klar!
sett en död människa - Ja!
druckit alkohol - Ja!
använt droger - Nej!
ätit sushi - ja o de var f*n de äckligaste jag ätit!
varit på scen - Ja!
snattat - Ja!
retats - Ja!
blivit nerslagen - Nej, men jag har slagit ner!

DU

svär - Alldeles för mycke!
sjunger bra - Tills katten protesterar...
duschar dagligen - Varannan dag brukar de bli.
vill gå på högskola/universitet - Ja
vill gifta dig - Är redan gift!
tror på dig själv - Alltid
tycker att du är attraktiv - Ja, när spegeln är på sitt bästa humör!
kommer överens med dina föräldrar - Ja, det gör jag.
gillar åska - Ja, det är kanon, mysigt när de smäller ute!
spelar något instrument - Nej,
äger i ipod - Ja!
sover med gosedjur - Nej inget uppstoppat men två riktiga katter....
sjunger i duschen - Oftast.....

THIS OR THAT

pepsi/cola - Cola byggde denna vackra kropp!
mc donald's/burger king - Kunde jag få gifta mig med Ronald McDonald så skulle Jocke få gå DIREKT!
singel/gruppdate - Singel!
choklad/vanilj - Vanilj!
jordgubbar/blåbär - Både och!
kött/veg. - Kött Kött Kött
Tv/film - Film!
gitarr/trummor - Trummor....då får man slå!!!
adidas/nike - Nike
kakor/paj - Paj!

KAN DU

gå ner i splitt - Ha,ha...jag tänker inte ens svara på den frågan!
skriva med båda händerna - Ja, om den som ska läsa det sen är 2 år!
blåsa en bubbla - Ja!
rulla din tunga i en cirkel - Ja!
nudda näsan med tungan - Nej!
dansa - Ja!
äta vad du vill utan att oroa dig - Nja, nästan iaf. =)

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - Stina
du pratade i telefon med - Min syster....
du msnade med - Mamma tror jag
du kramade - Jocke o stina
du skällde på- Stina när hon vägrade sluta suga på min mobiltelefon!
du sportade med - Hela mitt lag i Smedby!

SENAST DU

skrattade - Idag!
grät - Minns inte.
filmen du såg - The Invasion
tuggade tuggummi - Nu!
drog ett skämt - Minns inte
sjöng en sång - Imorse för Stina

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
Hus o en gata!
lyssnar du på musik nu - Nej!
om ja, vad -
vad har du på dig- Mysbyxer och en top.

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - USA
hur många plattor äger du - Oh shit...ingen aning!
hur många kuddar sover du med - 2 st!
dricker du mjölk - Inte om jag slipper!
person du hatar mest - För tillfället så är det Krister Sjögren!
vilket är det värsta vädret - SNöstorm o drivis.....
lekte du med barbie som liten - Ja!
hur många betyg har du ig i - Ett ämne!

Jag utmanar:

Ida KB!!!
Linda Friden!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, va gullig du är. NOT!
Nu hittar jag ytterligare saker att göra istället för att plugga. RACKARNS!

2008-03-16 @ 17:26:26
URL: http://idakb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0