Fredag fredag fredag!!!

Tjoho, äntligen fredag!!!

Dagen har vrit en som en helt vanlig fredag! Åkte till jobbet och denna vecka hade jag ju det stora nöjet att vara ansvarig för fredags fikan!! Så jag o Stina roddade ihop en lite "glass" på vaniljvisp o krossad Daim. Det blev kanon o Stina älskade att slicka skålen....som ni ser! =o)  Har man fredgasfikan på jobbet så har man även de stora nöjet att dammsuga! O på toppen av detta hade jag även städning av köket...vilket innebar att stora delar av mina dag på jobbet har jag ägnat åt städning....mycket givande!!

Imorgon så bär de av o flytta svärmor, kl 10 ska vi vara där o innan ska jag slänga av Stina hos mormor. Känner jag min svärmor rätt så är allt klart när vi kommer så de bara är o bära.....men de återstår att se!

Nu så blir de fredagsmys i soffan!!











Ajö

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åååå va gott de måste ha varit... söt Stina e med slickepotten. Klart vi måste ses snart... hur har ni det helgen efter påsk?! Kram kram

2009-04-05 @ 13:50:56
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hade ni vitlökssås och majonäs i glassen? ;-)



Puss

2009-04-06 @ 08:33:42
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Larsson

Måst ege dig toppen betyg för glassen. den var kanon!!!

2009-04-07 @ 11:37:14
Postat av: Anonym

Måste ge dig toppen betyg för glassen. den var kanon!!!

2009-04-07 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0