Påskledigt o ännu en vecka har gått!


Ja, det kom en påsk även det här året! Tyvärr blev det inte riiktigt som jag hade tänkt... Skärstorsdagen började med att jag jobbade till 22. Jag o en f.d kollega numera åkte o hjälpte till i butiken i Linköping. Mkt skoj ofå träffa Jessica min gamla chef. Vi kom väl tillbaka till stan runt halv elva den kvällen mitt minne är lite svagt men jag var fan så trött att jag somnade med tandborsten i munnen... =o) Sen kom långfredagen och då började vi lite lugnt med att åka ut o grilla, vi tyckte dock att stina varit lite hängig ett par dagar men trodde att de bara var för hon varit lite förkyld men de visade sig när vi kom hem att hon hade feber.... o den höll i sig ända till måndagen! Så i tisdags var jag hemma med henne mest bara för att vara på den säkra sidan! O då hade vi en jättemysig med Linda o Oliver o de var verkligen 100000 år sen vi hade en sån mysdag!! Jag saknar det verkligen! Vi var iallafall ute en sväng i parken då mitt lilla tålamod hade testats både 1 o 4859375 gånger av en liten Stina som hade astråkigt hemma efter att ha varit inlåst en heeeel helg + lite till!
Så de var vår påsk!!! =o) SOm ni ser på bilderna ser ni att man sover väääldigt gott när man är i parken o man har förbannat kul i rutchkkanan!

Veckan därefter blev ju då en väldigt skön kortvecka för mig och den här helgen har varit desto trevligare! Lördagen spenderades först på Maxi där vi samlade på oss ännu fler vuxenpoäng genom veckohandling och sen spenderades kvällen med grillning hos ett par vänner, mkt trevlig kväll  hade vi! Idag (söndag) så har vi först varit på IKEA o köpt födelsedagspresent till lillfisen (bord o 4 stolar!)  sen har kvällen spenderats genom en filmkväll där det utspelades en bra/dålig b-action film!!!! Eller universums bästa film om ni frågar mig...Best of the Best!!

Nu så blir de tv innan vi ska nanna kudde....

Ajö










Man sover så gott i parken.....sötnos!





Rutchkana är kalaskul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0