Nedförsbacke till helgen....

wwwwwwiiiiiieeeeeeeeeeeee.........SNART är de helg!! FAN vad skönt de ska bli......

Veckorna bara rusar på men de känns ändå dock som om de bara finns fredagar och måndagar, man ser fram mot en helg men bland de första man tänker på fredagen är att "jaha, då var de snart måndag då"...hi,hi,hi...ja, jag är den evige pessimissten! (stavning??)

Helgen har i övrigt varit bra...fullt ös som vanligt här hemma. Men de som varit ABSOLUT det bästa av allt är att STina för första gången i sitt (snart) 2 åriga liv börjat sova hela nätterna! Alltså för står ni vad detta innebär?????? Inget springa upp o stoppa i nappen, inget springa upp och dra fram snutten under madrassen, inget vällingätande och absolut, absolut inget "vakna-upp-o-tro-att-man-är-i-schweiz-o-att-7milj-klockor-börjat-ringa"  Både jag o Jocke har fått sova ca 7 timmar i sträck!! Mkt skönt vill jag lova....men bara för att jag yttrat mig om detta kommer väl ungen ha konsert inatt! :0)

Ikväll så har faktiskt jag o Stina varit ensamna, haft tjejkväll som de heter också....de är riktigt skönt faktiskt o bara fåå sköta sig själv ibland o få pilla naveln om man vill utan att någon ska höja på ögonbrynen. Kvällen började med lite mat som alltid krävs efter dagis då Stina transformerats sig till någon blandning av envis terrier till en bitsk liten vessla....o när vi sitter vid bordet o äter så drabbas jag plötsligt av en attacknys och blir då väldigt förvånad, för helt spontant så utbrister ungen "prosit" och fortsätter sedan äta vidare som inget har hänt.....ehh jaha! Inte trodde jag att hon visste att man säger så men hon överraskar mig mer o mer för varje dag som går.... Sen efter att vi ätit en stund så kom hon på att maten smakade mkt bättre i haklappen...därav de vackra kortet!! :0)

Schemat för kvällen blir rätt så lugnt, först ska jag slåss med tvätten och sen blir de nog o surfa runt lite.....är så förbannat sugen på att åka till Rom så de får väl bli något framtida projekt i vår kanske?
Eller när Stina lärt sig att bajsa pengar.....



Ajö

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag har tänkt på dig flera ggr denna vecka. Nu måste vi snart ses tycker jag! har ni kanske tid för en fika i helgen? Ni får gärna komma och titta på vårt renoverad hem ;) saknar dig massor min vän...tjejkväll snart va? lite restaurang och skitsnack? PUUUSSSSS

2009-02-27 @ 11:51:49
Postat av: Linda igen

Nu har jag utmanat dig igen mitt hjärtegulL! om du orkar så varsågod.

2009-03-12 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0