Nu så är det officiellt......

Nu var det visst dags för en liten uppdatering igen!

Jag tycker verkligen att det har hänt väldigt mycket för mig under de senaste åren iom barn, giftemål, nytt jobb..... Man tycker att de borde lugna ner sig för en längre stund snart!...Men icke!

Idag måndag den 6/7 lämnade jag in min avskedsansökan. Jag har fått erbjudande om ett nytt jobb.......

Det är världens chans där jag kommer få plugga till redovisningsekonom samtidigt som jag kommer jobba och lära mig yrket under tiden. Precis hur det kommer läggas upp är inte riktigt klart än men min chef skulle gå igenom det med mig snart. Min chef förresten...han är väldigt snygg, trevlig, snäll mot min dotter.....väldigt lik min dotter också iof......de lustiga är att han kommer och sover bredvid mig varje kväll också!......Japp, ni har räknat rätt! Jag ska börja jobba på Jockes (my husband) firma!

Det ska bli så förbannat kul och få lära sig något nytt.....

Så för alla er som trodde att jag var gravid, narkoman, nudist, eldslukerska...osv. Det var inte mer spännande än att jag helt enkelt ska byta jobb!!

Hi,hi,hi,hi......ha en trevlig kväll allesammens!

Kommentarer
Postat av: virre

hahahahahha jasså du bloggar du....jag kan villigt erkänna att jag trodde stina skulle få ett syskon... men detta lät himlans kul det med...jag personligen skulle aldrig kunna jobba med masken men det är för att vi är så fruktansvärt olika på många sätt och speciellt när det handlar om jobb... men det ska bli kul att följa hur det kommer att gå för dig....kramiz virre

2009-07-06 @ 21:09:05
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Vickan

Så härligt för er!!! Önskar er all lycka till och hoppas det går toppen för er!! Danne vart bra nyfiken förut och trodde det var bebis på gång ler

2009-07-06 @ 21:15:45
URL: http://vickiz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhh guud va kul, Grattis :) Vad har han för firma? Semestertider och regn, tråååk. Hur är allt med er annars? Kram och lycka till

2009-07-06 @ 21:56:54
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: MIa

Tack alla ni.....



Virre: Kan förstå att alla trodde att jag var på tjocken! =o) Ja, de här med att jobba påsamma ställe ska bli spännande. Jag tror dock att de kommer funka bra....annars får jag väl se om efter något annat...igen! =o)



Vickan: Ha,ha,ha,ha.... ALLA har trott att de skulle komma ett syskon, men icke! =o)



Åsa: Det är en revisionsbyrå....men jag ska jobba med redovisning och bokföring bl.a..... Min första semesterdag började med regn! Skitkul!! Förhoppningsvis blir de bättre när vi ska åka till göteborg nästa vecka!



Kram till er alla!!!

2009-07-07 @ 14:37:11
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag tycker du gör ett kanonklokt val! Tror det kommer passa dig som handen i handsken. Du ska iallfall ta chansen när du får den och som du säger själv - Det går alltid att byta om det inte funkar.



Grattis, Lycka Till och hoppas du får bättre väder på semestern än den varit så här långt.

Kram

2009-07-08 @ 10:13:58
Postat av: Mli

Hej snyggingen!!

Grattis vettja, va kul att de blidde som du hoppades:) Lycka till, o glöm inte höra av er om ni vill grilla nån dag förresten;D Puss o kram

2009-07-08 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0