En utmaning..... :0)

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Ha,ha,ha...ja Atty har jag pussat flera tusen gånger!! :0)

- Vad har du för relation med nummer 20?

Nr: 20 är en kille som jag känt länge, han tyckte att vi skulle gifta oss när vi var ca 13... han kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat! (Frasse)

- När ska du träffa nummer 30?
Ja e blir nog nästa gång smedbys damlag spelar (Jenny)

- Är nummer 18 söt?
Ja det tycker jag, Elin s är en riktig goding!!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Lite mesig, han uppvaktade mig när jag var 17 men de var absolut inte min typ....vill inte skriva ut hns namn så D får räcka! :0)
- Gillar du nummer 14?
Ja, de gör jag!! Elin är Jockes kusin! Mkt go tjej!!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Japp, ser henne varje dag på jobbet, (bella)

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Snart hoppas jag!! Hanna saknar jag alldeles för ofta....

- Är du nära vän med nummer 23?
Nära o nära...vi har haft ett par förtroliga samtal! :0) (frigge)

- Har du gått på bio med nummer 4?
Nej. Har inte varit på Bio med Jockes pappa!

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Absolut, det hamnade nämligen på min kära man!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Lite allt möjligt när vi ses, det är dock inte för ofta! (bänga)
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja, det är min kära gamla kollega!! (C)

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Hon spelade i Smedby när jag började där och jag tyckte om henne från första stund!! Hella)

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
hi,hi,hi...äta upp! CHINA restaurangen!! :0D


- Vad är det bästa med nummer 8?
Att alla är så snälla mot STina där!! (Stinas dagis)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, o alldeles för sällan gör vi det!! (Emelie, in BB kompis!!)

O så blev mina svar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0