Liiiiten uppdatering!!

Nu var det så längesen jag uppdaterade min blogg....så efter vissa påtryckningar (nämner inga namn =0) ) tänkte jag uppdatera lite!!

Först och främst villjag bara säga grattis till min syster och sambo till lilla Amanda! Mkt söt liten tjeja som títtade ut i söndags den 22/3. Välkommen till världen ditt söta lilla russin!! =0)
 
I övrigt så var de faktiskt full fart hela helgen!! Lördagen började med att vi var ute i sörsjön och grillade korv med mamma o pappa! Solen sken och det var verkligen vår i luften, på kvällen sen så var mina föräldrar barnvakt då vi var ute och bowlade och käkade mat med Linda o Jimmy!! tack snälla vänner för en kalaskväll! O förresten, vilka var det som vann??????? ;0)  Söndagen som sagt så kom ju lilla Amanda ut och vi var först på plats samma dag för att klämma på den lilla sötnosen.....det är helt otroligt hur fort man själv glömmer. Jag minns verkligen inte när Stina var så liten....hon är som en jätte om man jämför!

Helgen som kommer nu blir de också full fart.....imorgon så kommer Stinas favorit Mia hit och hennes Jocke fick faktiskt också följa med.  Söndagen blir full av lite gott o balndat...återkommer om vad den dagen hade att erbjuda! =o)

Ha de gott allesammens......





Lilla Amanda......


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis moster! :) Vilken fin liten tjej, tycker hon är lik Stina som bebis!

Puss Puss

2009-03-27 @ 17:54:00
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Vickan

Grattis till mostern!! Mysigt med en kusin till Stina med då... Jättesöt liten Amanda va de ju verkligen!! Kram kram

2009-03-28 @ 23:29:55
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0