Helgerna går så fort...

Nu har jag iallafall blivit frisk! Men de var segt.....

Fredagen gick åt till att sova som både onsdagen o torsdagen. Lördagen så åkte vi till Alicia på kalas och de var mkt kul! TYvärr så blev vi inte så långvariga då jag kände mig febrig så vi åkte hem o jag somnade på balkongen i soffan! Sen gick vi iallafall ner på gården och grillade o de var skönt, men sen blev det en lugn kväll i soffan...eller rättare sagt jag sov!

Det som känns skönt är att det är kortvecka den här veckan! Ska bli så kul o få åka iväg med Linda....bara få slappa och göra precis INGENTING!

Imorgon är de jobb som vanligt o nu orkar jag faktiskt inte skriva mera....

Var dock tvungen att ha med en bild på Stinas snygga frisyr som pappa fixade på henne i badet.... =o)

Ajö






Kommentarer
Postat av: linda

Vad skönt att du mår bättre nu stumpan! Och jag håller med om att det ska bli såååå skönt att komma iväg! bra för våra "makar" med att få vara lite själva med barnen! hur gör vi med bil och så då? vi får fundera på det så hörs vi snart! puss mitt hjärta

2009-05-18 @ 06:44:48
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-18 @ 06:47:27
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Mli

Hahahaa, vilken frisör han är Jocke:D

Kram på dig gumman

2009-05-18 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0