Mia på krigsstigen.....

Ja jag har verkligen varit på krigsstigen ett par dagar!! Man får inte fängelse va om man gör samhället en tjänst o dödar en granne??? Alltså bara litegrann så de knappt syns.....

Hela den här historien börjar faktiskt långt tillbaka, vi har en granne i detta trapphus vi bor i som bor snett nedanför oss. Eller rättare sagt vi tror att de är hans mamma som har köpt lägenheten men de är iallafall sonen som lever ett jävla liv! Första incidenten som vi är med om är att mamman en kväll blir misshandlad och jag o min granne rakt över får agera livvakter o tar upp denna apfulla kvinna in i grannes lägenhet. Där kommer de iallafall fram att hennes bror slagit på henne! Iallafall.....efter ett par veckor så började de lukta piss i hela trappen...då fick jag reda på av grannen under oss att hon torkat upp massa kiss efter sonens plötsliga begär o pinka in sitt revir! Sen börjar konstiga nätter där de flyttas möbler mitt i natten och när mitt tålamod tagit slut o jag gått ner för att skälla ut fanskapet så vägrar han öppna dörren utan de blir tyst! En annan natt så räckte de med att jag öppnade dörren för att han skulle springa in o låsa efter sig....på morgonen hittade vi sen ett bord på gården!.......MEN!

Nu till de senaste dagarna!
I lördags skulle vi på 50 års fest och när vi gick ca kl 17 så spelade han musik så de dånade i hela trappen, när vi kom hem så var de precis samma volym o då var kl 01,30...visst, de är lördag! Klart man ska få ha fest men när klockan var 05,30 o han inte visdade några intentioner på att hålla tyst gick jag ner för att plinga på! Som vanligt så stängdes musiken av men han vägrade öppna....... Sen så har det spelats musik varenda dag från ca 10 på morgonen till 20 på kvällen, o då är de faaan inte låg musik utan jag sitter just nu och hör vad idioten lyssnar på!!! Jag var nere en en gång till för att plinga på o då går han fram till dörren o LÅSER!!!! Han är så förbannat jävla feg så jag blir skogstokig!!!!!! 
*SUCK*
Ja,ja...slutar han inte får jag ringa störningsjouren för är de ett satans liv när stina ska sova så stryper jag karlfaaan......

Ahhh de var skönt o få avreagera sig!!

Ajö!

Kommentarer
Postat av: virre

det är ju en bostarsrätt ni bor i prata er samman med grannarna som tagit hand om mamman och torkat piss så ska ni se att det fixar sig...vilker jävla skit..idioter finns det ta mig faan överallt...hoppas det löser sig för er..kram

2009-09-29 @ 19:33:55
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: virre

bra mia...ut med idioten bara

2009-09-29 @ 20:19:24
URL: http://lejonheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0