Dagen idag är inte min dag, o definitivt ingen BRA dag......

*suckar högt o ljudligt*

varför kan inte alla dagar vara bra dagar???????


Du som inte vill läsa ett gnällinlägg kan sluta läsa nu......

Ok....är ni med???

1: Jag är trött, trött, trött, trött på vädret!! GE MIG SOL!!!
2: Jag är trött.....bara trött....
3. Jag är tjock.....eller rättare sagt, sömmarna i mina kläder skriker när jag tar på mig kläderna så jag tror snart     att de begår uppror o spricker.....vilket borde innebära att jag iallafall blivit tjockare än innan....
4. Stina är inne i en SATANS trotsperiod vilket innebär att man dagligen tar 46784685 fighter innan hon somnar.
5. Jag har ont i tån....
6. hmmm......nu är nog gnällkontot slut tror jag....

Lite positivt är iaf att jag o Jocke ska till Starby Kungsgård 1-2 maj o bara slappa..... Mina underbara föräldrar ska ta hand om pluttan så vi får åka iväg! De gör susen med själen..... =o)

Nu ska jag inte gnälla mer utan ta tag i mitt liv, hota väderguden med stryk om han/hon inte skickar lite sol snart, krama Stina lite extra när hon är som allra jävligast o helt enkelt vara nöjd med mitt liv o de jag har.......

men guuu va gött de är o få gnälla lite....

Kommentarer
Postat av: Linda

DU ÄR OTROGEN DIN JÄÄÄÄKEL!!! Fyyyyyyy dej, det var ju vårat kärleksnäste ju!! Jaha nu måste vi hitta ett nytt till nästa gång alltså.! rackarfia ;)

2010-04-22 @ 16:23:23
URL: http://leggnaoliver.blogspot.com
Postat av: Vickan

Man måste få gnälla i bland.... och helst när ungen har trots också... Jag instämmer i det mesta du skrivit... nr 1,2,4 o 6 stämmer bra in här med. Cornelia flippar ut totalt just nu... Grät hejdlöst i dag när vi skulle hem från dagis, men hon visste inte varför... Hon grät när jag slet henne från vattenpölen jag sagt till henne att låta bli, hon skrek när jag gick 2 m för långt i från henne, hon skrek när vi satte oss i bilen, hon skrek när hon ville köra in bilen i garaget osv.... Hur pigg blir man av det liksom?!

Galna barn.... ;)



Kram på er!

2010-04-22 @ 21:30:15
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0