Helvetet han inte bli en skidort innan jag uppdaterade denna blogg......

Jaha….. då var jag här igen! En liten uppdatering sådär ca 300 år senare än vad jag hade tänkt mig!!

Ja,ja… denna gång SKA jag försöka bättra mig…men som vi alla bevittnat tidigare så kan de ju gå skogen!

 

Vad har då hänt i mitt liv den senaste tiden? För att sammanfatta lite kort så har jag varit på fortsättningskurs i bokföring, stina har slutat med blöjor på dagen,( förhoppningsvis på natten med snart) jag har blivit tjock o då inte av en unge i magen utan alldeles för mycket insläpp genom foderluckan, jag har tagit fram våra balkongmöbler för nu ska de faaaan bli sommar snart samt att mitt begär till ett hus blir mkt större nu på våren…..

Varför kan jag inte bara få vinna lite pengar?? Tänk han som vann 215 mille på lotto….inte skulle han dö av att få skänka lite pengar till mig!! Han skulle ju ge ett ”tvåsiffrigt belopp” till välgörenhet men  än har jag  inte sett några pengar till ”stöd-stackars-mia” fonden. Eller rättare sagt, han behöver inte ge mig pengar, de räcker med ett hus! I sådär 3 miljonersklassen…..de är väl för fan inte för mkt begärt?? Han kommer ju ändå ha 212 mille kvar….. J

VARFÖR blir detta HA-begär så mkt större på våren????  Jag har klarat mig precis hela vintern med känslan av att bo lägenhet inte är så illa! De har varit ett rent nöje rent ut sagt o tänkt på alla stackars husägare som skottat sig till både 1 o 73 ryggskott, men nu till våren när snöhelveten är borta o de skjuter upp krokus o allt vad de heter lite varstans…ja då suger de till i husägartarmen, men jag ska vara realistisk! De blir inget hus än på drygt ett år troligtvis……om då inte miljonären slänger ett på mig, för då kan jag ju inte säga nej…

 

Pyttipanna dags…..

 

Ajö


Kommentarer
Postat av: Mli

Yeah! Äntligen en uppdatering, kul:) Puss Puss

2010-04-14 @ 17:17:37
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0